Guldäggsveckan pågår för fullt och det händer mycket spännande. Framförallt så är det gratis föreläsningar och paneldebatter varje dag. Idag har jag varit på två riktigt bra och tankeväckande seminarier, gick därifrån full i skratt och huvudet fyllt av tankar om kommunikation och den utveckling som råder. Jag blev upphetsad och glad över att mitt slutprojekt känns som att det ligger helt rätt i tiden.
Mind Brandingföreläsaren var helt oförutsägbar och vad hans agenda var står oklart, men roligt var det och nog lärde jag mig en del.
Vitlöksdipp, morötter, lite konstiga drinkar, papper över hela golvet, raggsockor har kännetecknat min kväll. Jag och Eric hade idépress för vårt skarpa case, nu känns det som att vi kanske är något på spåren. Men imorn fortsätter vi. Frågan är hur gör man vad som får folk att aktivera sig?
Ibland känns det som att folk krånglar i onödan. Varför kan inte devisen - det som händer, händer duga? Åh. Jag blir helt trött och formulerar sms i huvudet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar