söndag 1 juli 2012

Vad säger du om det här Freud?

Inatt/imorse drömde jag om ett mycket konstigt djur. Det såg ut som något sorts gnagare framtill, var stor som  labrador ungefär och baktill hade den en elefantsnabel som slutade med ett mänskligt kvinnokön, en fitta alltså. Vidare gick det här djuret omkring och sög sig fast i saker med sin snabel. Den sög till exempel tag i mitt ben och lämnade ett sugmärke. Jag var obehagad och skrämd, kände mig lite antastad och smutsig på samma sätt som när en kåt tax juckar mot ens ben ni vet. Det var på det hela taget en ganska otrevlig dröm får jag lov att säga. Varför drömmer jag ens sånt här? Men man kan ju iallafall inte klaga på min fantasi, den fungerar ju helt klart utmärkt, även när jag själv inte ens aktivt tänker. Till sist ber jag er alla att hålla tummarna för att detta inte var någon sanndröm. Tack.




Inga kommentarer: