söndag 5 januari 2014

2014 och jag är igen.

Hej. Det är jag igen. Det har nästan gått ett helt år sen jag hällde mina tankar här, men jag har haft annat för mig. Ett tag var jag så oerhört trött på formatet blogg, men nu längtar jag tillbaka hit. Nu kanske jag återigen har något att skriva. Så vad har hänt sen sist? Joo, jag har blivit ännu mer arg på världen. Jag har nästan tagit körkort och planerar att snart kunna ta bort det där nästan, vi får väl se om Trafikverket håller med uppkörning nummer tre. Jag har jobbat en del med saker som jag älskar och en del med saker jag hatar. Jag har längtat bort och jag har längtat hem, min eviga kamp för att hitta just min väg fortsätter och jag hoppas att 2014 är året då bitarna faller på plats. Det känns som att jag alltid lägger ett 20000-bitars pussel och alltid när jag tror att jag börjar se vad bilden föreställer så ringer telefonen och jag tappar bort mig. Seriöst, jag är rätt less på att tappa bort mig. Så det här året ska jag ge mig så mycket som jag kan av det. Under 2013 började jag känna mig väldigt vuxen, efter att levt i exil i tonåren alldeles för länge. Det känns rätt bra. Jag känner hopp. 

Inga kommentarer: