fredag 30 maj 2008

EXIL

Vår första Exil-kväll är avklarad! Det har varit mycket jobb med det, men efteråt var jag och Jimmy överrens att det var värt varenda sekund. Det blev så lyckat och det var sjukt roligt!
Jag är så glad för att det kom så mycket folk och så mycket folk som jag tycker väldigt mycket om. Det och att få bestämma all musik själv och att varenda låt var fantastisk var det bästa med hela kvällen. Nu längtar jag till på lördag, då blir födelsedagskalas. Återigen en hel hög med riktigt trevliga människor. Efter det längtar jag till nästa Exil, undrar när det blir?! Hoppas på rätt snart.
Idag kommer Frankie, Pappa, Matilda och Gabbeslabbe hit. Jag tror det blir Grönan, det vore riktigt skoj!
Nu ska jag sätta mig i solen och bara mysa i min nöjdhet, för det är precis vad jag är. Nöjd.

Inga kommentarer: