lördag 23 augusti 2008

Hype Hype Hype!

Sen jag hittade Hypemachine så har jag fått enormt svårt att gå och lägga mig. Tänk dig en bloggenerator som samlar länkar till alla mp3-bloggar i världen! Man skriver bara in vad man letar efter och det är väldigt sällan man inte hittar det. Minsta lilla indieband med en halv Ep släppt, inga problem och en liten dos tur, så finns det där. Jag har hittat så mycket bra musik de senaste dagarna. Därför kan jag inte sova längre, det är lite som att plocka svamp eller något.
På tal om svamp så ska jag nog ge mig en svampjakt snart. Antingen hittar jag lite kantareller eller så går jag vilse ordentligt. Kanske båda?

Idag är min nästa sista lediga dag på väldigt länge, det kommer bli konstigt att inte ha semester längre, det har gått fort. Nu börjar jag bli rastlös och det ska bli skönt att komma igång igen. Debban är kvällens plan, lite My, lite Johanna. Det blir en bra kväll!

och just det ja, länken till allt man behöver.
http://www.hypem.com

Inga kommentarer: