söndag 28 september 2008

Udda veckor.

I flera år har jag tänkt mig att bli någon sorts skribent. För det mesta har jag ett anteckningsblock i väskan. Min egen blackbook. I den står massor av bra och ha saker - allt från tankar till tågkoder. Till saken hör att det vore mycket lättare att använda den där boken om jag vore lite förutseende och också packade ner en penna. Vet inte hur många gånger på sistone jag har vänt upp och ner på mitt inferno till handväska. Alltid i desperat jakt på en penna...
Den här helgen är det jobbhelg. Varför verkar möjligheterna oändliga när man vet att man måste tacka nej för att man ska jobba?
Nu är det sovdags igen för imorn ska jag ju göra precis det -håva in cashen.


Lite nattmusik i form av Maria Taylor, ena halvan från Azure Ray.
http://www.youtube.com/watch?v=IZVJ-4R7x1I

Inga kommentarer: