onsdag 16 september 2009

Födelsedagsmaraton

Just nu duggar inte uppdateringarna så tätt här, jag har haft väldigt många födelsedagar att fira den senaste veckan. Åtminstone 5 stycken och det är ju betydligt fler än vanligt. Det började i onsdags med att Martina fyllde år. På det följde mysig vardagsmiddag och öl mitt i veckan. Sen blev det fredag och Peter fyllde år, han firade med maskerad. Jag gick vilse i Johanneshov och var utklädd till flourtant (bara delvis förvisso). Jag hann knappt återhämta mig från Lindas drinkar innan det var dags att åka till Stadsgården, gå på färjan och fira 3 personers 25 årsdagar samtidigt. Herregud. Som vi vet är ju Finlandsbåtar ett syndens näste och jag tror inte en endaste dödssynd förblev ouppfylld. Jag menar det finns goda möjligheter till det om man är 3000 personer på en väldigt begränsad yta. Vi käkade buffé och Natta visade hur man lättast fixar fyllekäk genom att stoppa en fralla i sitt kamerafodral. Natten fortsatte i det längsta, vi drack onämt nummer drinkar, jag gick vilse igen och Mariehamn såg vi naturligtvis aldrig skymten av. Imorn är det fullt upp: träna, jobba, se Shout out louds.

Nu lyssnar jag på Bear Quartets nya skiva, jag återkommer med vad jag tycker om den om ett par dagar.

Inga kommentarer: