onsdag 21 oktober 2009

Malin och Camilla är på semester - i fantasin

Jag och Camilla har dragit på semester, det är lite oklart var vi befinner oss, men det spelar inte så stor roll när man semestrar i fantasin. Nedan följer ett utdrag ur ett soldegigt samtal.

Malin
Vi borde inte ha druckit den där sista ölen, jag börjar bli onykter. Det är så det blir om man dricker i solen.
Camilla
Jag vet, dessutom har jag bränt mig efter att jag däckade...
Malin
Borde väckt dig, men jag var ju på massage då. Förlåt!
Camilla
Det är lugnt, lite after sun, så är man igång igen.
Malin
Jag ska på en asnajs klubb på playan sen. Massa roligt folk och så måste man vara jävligt snygg om man vill komma in där som kille.
Camilla
Count me in!
Malin
I guess that makes it you and me -och sjukt många snygga karlar.
Camilla
Absolut!
Malin
Måste i säng skapligt dock. Ska upp och dyka imorn ju.
Camilla
Jag tror jag tar en yogaklass då.
Malin
Jag har hört att snorklarna ska vara heta...
Camilla
Mm, om det är flera så kanske jag borde överväga att följa med och dyka?
Malin
Vi kan ju yoga på eftermiddagen eller kanske sova?
Camilla
Vi säger att vi ska yoga, men förmodligen sover vi väl, så vi orkar med natten.
Malin
Jadu, det är inte dumt det här livet.
Camilla
Verkligen inte!
Malin
Idag ska jag bara äta efterrätt.
Camilla
Det har vi nog gjort oss förtjänta av

1 kommentar:

camilla sa...

livet, i fantasin, är underbart!