torsdag 3 mars 2011

Though Life

Livet ar ju valdigt jobbigt just nu. Svara fragor som ska jag sola ryggen eller ska jag ata lite frukt plagar mig. Navars. Det ar lugnt. Allt ar sa lugnt att jag nastan blir stressad av det. Jag har dock rakat bli lite ovan med en av snubbarna som har strandsangar, bara for att vi har hittat en uthyrare som vi hellre hyr av. Fattar ingenting, han ar ganska lack, men jag far leva med det. Ett annan grej som ar mycket orovackande ar att jag snart har last ut alla bocker jag tog med (4 tjocka!)sa fler bocker ar ett maste. Dagens i-lands javisst. Annars mar vi ganska bra och jag har kommit till stadiet dar tankarna viner i skallen pa mig. Ibland kanns det nastan som att en del saker aldrig hande. Som att en del manniskor aldrig fanns. Sen langtar jag lite efter alla mina finaste ocksa, men bara lite sadar i smyg.
Lite Band of Horses och Beach House pa det har pa balkongen och we can call it a day.
Imorn ska vi surfa body board. Jobbigt.

Kostatus: Daligt om kor pa playan. Tyvarr, men vitval ar det gott om. Matilda fick for ovrigt hora att hon var lika rosa som fiskarna pa en resturang harromdagen. Jag skrattar fortfarande.

1 kommentar:

mamma Fia sa...

Hej skäringar!
Ligg inte för länge i badet så ni blir skrynkliga.Då kanske ni liknar de heliga kossorna.
Här tar man sig fram dubbelvikt i snålblåsten. I går morse var det -8.
Sköt om er och många kramar och pussar från mig!