tisdag 5 juli 2011

Mailrensning

Då jag för tillfället/återigen har lite sömnissues (som vi kan skylla på vädret, fullmånen eller valfri sinnesrubbning) blir det lite ofta långtråkigt såhär dags. Alla normala jävlar har gått och lagt sig för att dreggla ned sina dunkuddar osv. Själv läser jag böcker och lyssnar på skämsiga gråtlåtar. Fast ikväll sorterar jag min mail. Jag önskar att jag aldrig ens hade tänkt tanken att man kunde göra det. Hur som helst. Jag konstaterar att mina mail i stort sett bara innehåller fyra ämnen; olika sorters jobb, klättring, nyhetsbrev från klubbar och bortglömda lösenord. Det verkar som hela internet är fullt med lösenord som jag glömde för längesen. Ganska oroväckande detta, den här mängden ettor och nollor som jag sprider omkring mig. Huvudvärk. Dessutom är det kusligt att jag är 27 år och tydligen redan dement.

Inga kommentarer: