söndag 18 juli 2010

Miss Wet T-shirt

Igår var det dans, dans, dans. Så sjukt svettigt, jag avslutade danssessionen med att hälla ett glas vatten över mig, annars hade jag smält. Det är bra att det mesta i min garderob är svart, då kan man nämligen hälla vatten över sig utan bli miss wet t-shirt. Låtsasliv för hela slanten igår igen alltså. Jag behövde en sån där danskväll eftersom jag har haft lite för mycket tid att ägna åt tankar på sistone och jag blir dum i huvudet av att grubbla så här mycket. Bland annat behöver jag göra upp en plan för hösten och jag har inte en aning om vad jag vill göra. Allra helst vill jag fly landet ett tag. Idag ska jag träffa Hulken, min gudson Diesel och världens härligaste Jade. Hon är min allra yngsta kompis, bara fyra år, men ändå stört skön. När man är med familjen Sindre har man inte tid att tänka på något annat och man får alltid hela magen full av skratt. Det är tvära kast mellan världarna, först dansbrutta och sen småbarnsfamiljshäng.

Inga kommentarer: