måndag 1 augusti 2011

Låtsaslivet ftw

De senaste dagarna, den senaste tiden har jag helt övergått till mitt låtsasliv. Just nu går det här låtsaslivet ut på att träffa alla fantastiska brudar jag känner och bara bejaka allt jag kommer på. Allt jag kommer på är yes man. Vill jag bada på natten är det bara shoot, bada. Vill jag gå och lägga mig klockan 19.30 så är det Ok. Igår fick jag höra att jag är i mitt sommaresse. Det var roligt sagt. För det är så väldigt sant. Jag lever allt som jag inte orkar leva andra gånger nu. Samlar dagar på burk, samlar hopp inför hösten, äter frukt med fötterna på fönsterbrädan. För att jag kan och jag tillåter mig att göra precis som jag vill.

Resultatet av de senaste dagarna:
- En crazybananas efterfest med några ganska unga belgare.
- Ett nattbad.
- En pictionarysession - som vi inte vann eftersom jag hade oturstrosorna på.
- En övernattning hos My med tillhörande morgonkaos, mysfrukost och kramar.
- Ganska många nektariner och sköna tankar idag.
- Multipla skrattfester på Mosebacke igår
- En kommande pitch.
- Smakat den ökända kanelwhiskeyn - god!
- Och massa andra helt knäppa fina saker.

Inga kommentarer: