torsdag 4 augusti 2011

Tvättmaskinen och lusten att bränna salvia

Jag har haft lite problem med spökerie/kvarvarande energier i min lägenhet till och från. Nu är vi åter på till-punkten. Vi är så mycket på den punkten att jag knappt vågar sova ibland. Ringde pappa för att prata om något helt annat, men nämnde även obehaget i badrumet. Pappa återkom således med en analys av det hela, enligt honom är det oroligt här för att jag inte har kopplat in tvättmaskinen än. Spöket är upprörd över att jag har en maskin som tar upp plats i badrummet, men som jag inte använder. Jag skulle ju bli vuxen och allt. Tvättmaskinen vi talar om är alltså den som jag fick i början av sommaren. Något säger mig att min pappa och det paranormala är i maskopi. Det om något känns ju sjukt. Betydligt sjukare än sakerna jag säger högt varje natt innan jag somnar ( om jag törs somna). Så eh. Gonatt då.

Inga kommentarer: