fredag 9 september 2011

Lathund för kärlekskranka

Är du en av dem som tänker/råkar bli lite kär i mig under hösten? Grattis! Nedan följer en liten lathund, lite do's and dont's helt enkelt som kommer underlätta just din tillvaro i mitt liv. Varsågoda!

- Ifrågasätt inte när man kan ha klänning på sig och inte. I min värld är klänning alltid rätt. Har till och med klättrat i klänning. Huruvida det är det ultimata klätterplagget är en helt annan fråga.
- Klaga inte på att jag äter konstiga saker. Keso, ägg, frukt och godis är min kostcirkel. Ok? Ok.
- Bli inte sur för att jag kanske är roligare än du.
- Skyll inte på mig när du inte förstår dig på mig. Kommunikation!

Däremot brukar det här funka bra:
- Bete dig.
- En liten ärligt menad och uppriktig komplimang då någon gång ibland är ju ganska trevligt. MVH/ Komplimangkungen.
- Var snäll och rolig mot mina kompisar också.
- Dela med dig av täcket.


Sådärja. Nu har jag verkligen bättrat på oddsen för att tycka någon är fantastisk i höst. Bring it on!

Inga kommentarer: