måndag 14 juli 2008

Ekorrhjulet.

Solen kom och Ylva också. Det var härligt båda delarna.
Fint att få prata allvar och strunt med någon som vet lite om det mesta.

Jag känner att ekorrhjulet tar lusten ifrån mig, nu är det nedräkning, två veckor kvar. Sen blir det semester, ska passa på att åka runt lite. Kommer vara borta från Stockholm i tre veckor. Så länge har jag inte varit borta sen jag flyttade hit. Jag kommer få hemlängtan. Det är ganska skönt ibland. Kan nog vara rätt bra att åka bort ett tag också. Åka bort och komma tillbaka till något nytt. Längtar efter att börja skolan, att få använda mitt huvud för min egen skull.


http://www.youtube.com/watch?v=vZA_7FtttRY den här var det längesen jag lyssnade på, så jag passar på.


De polska målarna hjälpte mig att fiska upp tandkrämstuben som Linda tappade ut genom badrumsfönstret för ett tag sen. Den har ju legat där ett par soldagar, nu vet jag att tandkräm kan jäsa. Det var nytt även för mig. Prova inte det.

Inga kommentarer: