måndag 21 juli 2008

Jus d'Orange.

Min förvirrade hjärna har verkligen flippat den här veckan. En dag jobbade jag en hel dag, trots att jag egentligen var ledig. Utan att förstå det, men det gjorde ingen annan heller uppenbarligen. Dagen därpå kom jag två timmar försent. Nu är det iallafall bara 6 vanliga jobbdagar kvar. Det borde jag kunna klara utan att klanta mig. Sen är jag fri, ett tag iallafall. Ohja, visst är det nedräkning!

Nu känns det som att jag har kontroll igen. Det är en rätt viktig del för att fungera.
Att känna att man själv styr är säkert ett ganska stort självbedrägeri, men jag känner mig nöjd när jag tror det, så det får vara så.

Vardagstrolleri, vad bra det vore att kunna flytta på tiden. Jag vill till framtiden nu, jag vill veta vad som väntar där.

Det här jag skrattat åt i stort sett hela dagen, voila! Mon passeport!
http://www.youtube.com/watch?v=FUVagbFcSUU

Inga kommentarer: