fredag 25 juli 2008

Or is there someone else instead??

Idag fick jag mess från Victor som undrade om jag var heartbroken och ville följa med och se ett band på Landet. Jag är inte så vidare värst heartbroken, men jag ville gärna följa med ändå.
Resten av dagen gick i snigelfart. Till slut stängde vi ändå och jag åkte till Slussen och mötte Victor, vi åkte till Landet, skippade en dyr middag och åt mackor istället. Sen drack vi öl och pratade om livet, i väntan på att bandet skulle börja spela. Förbandet hade lite för mycket fafafan och papapadan för att vara bra, men basisten var duktig. De spelade en fransk bossalåt och jag ville skratta ihjäl mig, kolla föregående inläggs youtubelänk om ni vill veta varför. Jag har liksom lite svårt att ta det på allvar. Vi gick därifrån innan huvudbandet, det gjorde inget alls. Jag gick hem till Älvsjö, det är bra med promenader. Det är då jag tänker som allra bäst.

Igår var det grillkväll på Långholmen. Det kändes som sommar i Stockholm, samtidigt kändes det långt borta från stan. Konstigt. Det var fint att umgås med Linda lite, det var ett tag sen det blev så, trots att vi alltid verka ha rätt bra koll på vad den andra har för sig. Roligt att jag blev vän med henne och de andra tjejerna för att jag flyttade hem till dem. Det måste vara ett ganska ovanligt sätt att lära känna folk på.

Den sötaste sommarvideon, någonsin. Den får mig att vilja döpa alla eventuella döttrar till Isobel.
http://www.youtube.com/watch?v=MGtJs3PngtI

Inga kommentarer: