lördag 14 februari 2009

Det är finanskrisen

Jag har ju nämt att min pappa inte är riktigt klok förrut och hade jag själv glömt det så blev jag nyss påmind. Låg och sov i godan ro när det knackade på dörren, Josse kom in och gav mig telefonen, jag sov fortfarande. I andra änden var pappa och han sa "Gå in på blablabla.se, de har någon idé- och koncepttävling. Det är är väl sånt du håller på med? Man kan vinna 15000 kronor!" Lägg märke till att han vare sig sa Hej, Godmorgon eller någon annan konversationsstartare. Därefter berättar han en lång historia om sitt nya trådlösa nätverk. Han avslutar samtalet med att han ska en promenad i skogen. När han lägger på har han fortfarande inte sagt Hej, Godmorgon eller hur är det med dig. Jag antar att jag får nöja mig med att jag vaknade i tid och att jag vet mycket mer om personalen på Media Markt i Norrköping nu.

Inga kommentarer: