söndag 8 februari 2009

Helgen i genomskärning

Gå hem tidigt och lägga sig i tid. Åter igen har det visat sig att det inte ligger för mig. Både fredag och lördag blev det betydligt längre nätter än vad jag hade tänkt mig. Det gör inget, det har varit en rolig helg. På fredagen var det skolpub och fest med lite skolkompisar. Igår var det farväl till korridoren hos Anton. Därefter dans och lekar på Kolingsborg. Erics reklambrillor gick varma. Sen var det smink och tv-spelsragg. Det var My och fantastiskt roligt med unisextoa. Lite konstigt att stå i toakö medan karlarna nyttjade pissoaren brevid mig.
I igår var jag helt sanslöst trött på efter en tuff vecka med alldeles för lite sömn (som vanligt). Var helt förvirrad på jobbet och såg munnar röra sig, men jag hörde inte ett ord. Idag var det mycket mer piece of cake. Det bästa var en kille som provade jackor och speglade sig i hundra år. Han var toltalt omedveten om att han var iaktagen och gjorde därför sina allra bästa spelminer. Kunde knappt hålla mig för skratt när han slutligen kom till kassan.

På lördag är det alla hjärtans dag. Då blir det romantisk middag med mina fina babes. Jag längtar redan. Until then, en lärorik vecka till förhoppningsvis.

Inga kommentarer: