torsdag 2 september 2010

Moppen

Det här är inget jag berättar för att branda mig själv, det här är en liten historia om hur riktigt otroligt tråkig/osmart jag är ibland. Såhär var det, min farmor ringde och frågade vad jag önskar mig i inflyttningspresent. Och jag min jävla idiot svarar - en mopp. EN MOPP! Kan ni tänka er något tråkigare? Jag kunde ju ha önskat mig vad som helst! Fina gardiner (som jag varje dag tänker att jag borde skaffa) till exempel. Sen tog moppångesten överhanden och jag kände att jag behövde väga upp det, så jag slog på stort och önskade mig en vattenkokare också. Riktigt totalt tokcrazy urflippad önskning det med. Nu kan jag bara hoppas på att farmor kör en tråkbojkott och vägrar bruksföremål till hemmet till förmån för en bungy jump-utrustning för hopp från soffkanten eller något ditåt.

Inga kommentarer: