torsdag 3 februari 2011

Black is the light

Dagens mission - gå på vernissage. StorMalins lillasyster Stina driver ett företag som heter Engströmdesign. Hon gör smycken i plexiglas som är hur fina som helst och idag var det release för vårkollektionen "Black is the light". Det hela var mycket trevligt. Visserligen kom jag försent för en goodie bag, men Caroline skänkte mig en T-Shirt, så jag var nöjd och glad ändå. Alex missade fyra eller fem tåg och sa "Jag hatar er för ni vill aldrig gå hem" och så är det ju. Vi vill aldrig gå hem. Vi vill alltid bara ta en öl till. Bara prata lite mer. Och jag älskar verkligen vår nivå av trevlighet. Så jävla bra. Synd att jag bara gillar ringar, för Stinas smycken är verkligen fina. Vem vill inte ha en plexiglasnyckel runt halsen och hojta om att det är nyckeln till ens hjärta?

Inga kommentarer: