torsdag 24 februari 2011

Dehli

Har sitter vi pa ett internetcafe nagonstans i Dehli. Faktum ar att jag faktiskt inte riktigt vet var jag befinner mig. Ni behover inte oroa er for det for det roar mig. Vi har redan lyckats bli lite lagom skinnade pa pengar och sadar, men det beror bara pa att vi rakade vara lite desperata nar vi kom hit klockan astidigt och alla hotell var stangda. Dehli ar som ...ehh...jag vet inte riktigt. Ett myller av farger, manniskor och trafiken ar som den brukar vara i storre stader i Asien. Ett organsierat kaos sa att saga. Folk skrattar at oss var vi an tar vagen, vi misstanker att det ar for att vi ser ut som genomskinliga spoken i fula klader. Igar blev Tessan tagen at sidan i en butik och utfragad om sin BH. Det var lite lagom bisarrt. I Delhi pagar VM i cricket och det ar tydligen sjukt mycket storre an vi forstar. Idag var vi pa utflykt och blev omkorda av en poliseskort, tungt bevapande poliser vaktade det vi forst trodde var en viktig ambulanstransport, men sen visade sig vara hela indiska cricketlaget som korde fobi oss. Var rickshawchaffis vinkade och sag hemskt glad ut. Vi sag mest glada ut for att det var sa roligt. Kort sagt det ar valigt roligt har. Imorn ska vi traffa Maria och pa lordag ska vi turista i Agra. Taj Mahal och grejer. Och just det - ingen magsjuka. An.

Kostatus:3-4 stycken

Inga kommentarer: