onsdag 9 februari 2011

Träningsvärk

Igår var jag och Jimmy på gymmet. Roligt att träna med någon och kul att ha någon att plåga, ännu mer skoj att Jimmy tränar med pannband på huvudet. Det är bara han och aerobicstanterna som gör det. Det enda problemet med det hela är att jag själv är helt död idag. Träningvärken från helvetet är här så att säga. Vilket jävla skämt alltså. Ska det vara såhär? Va? Är det rimligt? Nej. Knappast. Idag drack vi öl, jag, Jimmy, Siggan och Victor, det var precis som på den gamla goda tiden, förrutom att jag och Jimmy rörde oss lite mer försiktigt. Nu ska jag bli jättestark igen och aldrig mer få så här mycket träningsvärk. Sanna mina ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså..jag skojar inte! Om du tyckte att jag rörde mig lite stelt och osmidigt igår. Så är det inget mot vad jag gör idag! Jag kan inte röra mina armar och röven gör så jävla ont! Träningsvärken från helvetet har tiodubblats!

/Jimmy