söndag 13 februari 2011

Sometimes I think sitting on trains

Visst är det ganska spännande att lära känna nya människor ibland. Den där känslan av att man vill öppna huvudet på dem för att förstå vad som finns där inne, hur de tänker, hur de resonerar. En ganska ny person i mitt liv får mig att undra allt det där. Jag vill veta hur och varför han är som han är. Jag vill veta vad som har fört honom dit och jag är nyfiken på hur han gör för att vara så genuint vänlig utan att aldrig någonsin framstå som mesig. Hur som helst, det är inte varje dag jag upplever att jag vill verkligen lära känna någon, det kanske är lite synd för det är ju helt spännande och givande när man väl väljer att ge sig på det.

Nu lägger jag en asbra helg till handlingarna. Jag har hunnit med mycket, jag har; hängt med My, fått ett omvänt booty call, promenerat i solen, ätit en mysig middag, sett Maps and Atlases på Debban, dansat till musik som jag tycker om, träffat vänner, dejtat i sisådär 23 timmar, kramats, levt pensionärsliv, druckit te på en solig balkong och slutligen klättrat fingrarna av mig. En nästan helt perfekt kombination av bra saker helt enkelt.

Inga kommentarer: