tisdag 11 november 2008

Fashion och galpals.

Igår, matlagning och inte den mest lyckade falafeln i världen, den blev mer en kikärtspytt... Det blev gott trots allt och kvällen var den bästa på hela veckan. Jag vaknade på det mjuka sättet i morse. Det betyder att man blir snällt väckt och att väckarklockshelvetet inte chockstartade dagen. Te på sängen och klapp på kinden.

Idag så blev Eric min GalPal när jag i skolan jag fick för mig att vi skulle gå och klippa oss. Vi kom som neandertalare och gick som fashionpeople. Snyggt, fräscht och bra. Efter att jag hade velat och provat skorna jag vill ha för femtioende gången, tyckte Eric att vi skulle dricka lite läsk. Läsken förvandlades till öl och bra samtal.
Fortsätter den här veckan vara såhär så kan jag inte ens föreställa mig hur bra den kommer vara framåt lördag. Tur att jag har paniken över det nya stora reklamprojektet som motvikt. Projektledare blev jag också, shit, jag kan ju inget om sånt.Jag menar, visst, jag är bra på att prata för min sak, men att leda saker? nja, vi får väl se.

Inga kommentarer: