måndag 3 november 2008

Helgen

Galen helg det här. Längesen man körde en tredagars. Såg Victors band Strawberry Fair på Landet i fredags, det var en mysig kväll. Höll på att bli av med kameran för att jag fotade alla hela tiden. Det ingen verkade förstå var att jag försökte ställa in ljuset så att bandbilderna skulle bli bra.
I lördags hade vi en klassisk husfest i Älvsjö. Den var trevlig, lång och spårade ur precis som vanligt. Det var som roligast när folk gick lös på utklädningslådan och Heimer hittade en pistol. Han sköt mig och jag dog. Två gånger faktiskt. Sjukt roligt party och jag har betalat i blod. Jag är nämligen mer blåmärkt än någonsin. Överallt växer de fram, påminner om fläcktyfus. Igår sanerade jag och Linda huset och åt pizza. Sen tog jag tåget till stan och såg Låt den rätte komma in med Theo. Den var bra och väldigt snygg, måste läsa om boken tror jag. Det var en bra och mysig bakisdag.
Imorse ville jag svära ihjäl mig när jag kom till skolan. Vår föreläsning var nämligen inställd. Allstå gick jag upp och frös i nödan, dessutom missade jag ju trissskrapet...

Inga kommentarer: