söndag 30 november 2008

Den maximala hastigheten

Gårdagens Debbankväll måste räknas till en av de roligaste i historien. Jag, Johanna och Eric hade en liten, men trevlig förfest hos mig. Sen tog vansinnet vid och allt var bara sjukt roligt. Vi dansade och snackade runt, ibland är stämmningen på topp. Alla på hela stället var pratiga och glada. Vi träffade arkitekter, en snubbe från staterna och dessutom träffade vi en bror. Inte illa. Det var dans,dans,dans kort sagt.
Jag måste inse att band som är rätt stora i min värld, kanske inte är lika stora i den verkliga världen. Det händer med jämna mellanrum att jag hetsar upp mig och propsar på att åka tidigt till stället för annars kommer kön vara längre än kinesiska muren. När man väl kommer dit är det två pers vid dörren, bara att gå rakt in. Precis så var det igår.

Ni har väl inte missat Hajen? Hon är hursomhelst väldigt intressant.
http://www.myspace.com/hajensmyspace

Inga kommentarer: