lördag 23 januari 2010

Och hur går det med kärleken?

Bilden nedan har min vän Andreas målat till mig. Det är en illustration över hur bra det går för mig med karlarna. Den är minst sagt talande. Därför kommer jag från och med nu hänvisa alla som undrar hur det går med kärleken hit. Här har vi det svart på vitt och jag slipper förklara mig. Någon gång i framtiden kanske jag kommer kunna hantera allt i tillvaron lite bättre och kanske klarar jag att börja älska någon igen. Och kanske, om jag har tur och om inte min karma är helt vanställd och förvriden klarar den personen att älska mig tillbaka. I värsta fall får jag göra någon slags affärsuppgörelse med någon. Eller gifta mig rikt och hoppas på materiell lycka. Eller så följer jag hjärtat och magkänslan och alla andra kroppsdelar som tydligen brukar peka ut riktningar.

Inga kommentarer: