söndag 14 december 2008

Bakfyllesofi

Vilken rolig och konstig helg det här har varit. Framför allt så var den ledig. Först någon sorts klassfest med grafikerna i fredags, en utgång som inte blev av, blev kallad för Frau Copy av Tor i marknadsmixen. Efterfest, kall jordgubbsaft, vin och Kenny Starfighter med Eric. Jag gillar barnprogram som nästan är roligare när man ser det som vuxen. På det hela taget, en mycket bra fredag.
Det började om, det blev lördag. Jag kände redan när jag stod i duschen att det var en sån där dag som kunde sluta konstigt. Det blev inte så konstigt, det blev mest bara väldigt sent. Middag och en fyra liters bålskål hos Martina. Insikten om att god mat blir mycket godare när man alltid annars äter tråkig mat. Nåväl. My, Martina, Caroline, Mikaela och jag härjade runt en del.Det blev Pet Sounds bar, Imperiet och slutligen en sväng på Spyan. Sen kom gå-hem-paniken, ni vet den där, jag måste hem NU!Klockan sådär dags går det inte att ta sig hem lite snabbt och smidigt. Jag förbannade SL ett tag, jag hade ju god tid på mig...
Jag ser fram emot den dag då teleportering fungerar. Det kommer vara jättebra(förrutom när folk börjar fylleteleportera sig direkt in i folks sovrum).
Idag är det söndag och jag vilar lite. Jag borde egentligen fila på min debattartikel, eftersom jag har lovat bort även min söndagkväll.
En vecka kvar innan jullovet. Den här hösten har gått så fort och den har inte varit så jävlig. Tvärtom. Den har varit fylld av känslor och nya erfarenheter och det är ju trots allt så jag vill ha det.

Det här är mitt soundtrack till den här helgen.

1 kommentar:

Kinski, Klaus sa...

Tycker gott du kunde nämnt något om att ragga, med zombiespel som inledningsfras.