onsdag 10 december 2008

Kaffefejden

Ibland, men bara väldigt ibland (och lite oftare nu på sistone) så har jag känt av ett iphonesug. Vet inte om det här beror på en tre månaders hjärntvättning av en ung man som älskar sin väldigt högt.Eller på om att allt jag läser om den får den att verka fantastisk. Vad jag skulle kunna ha för behov av GPS i mobilen låter jag vara osagt. Alla som känner mig blir ju förr eller senare varse mitt stora teknikointresse. Just därför kännns detta iphonetänkande inte riktigt som jag. Är minst sagt förbryllad över det själv. Jag vet ju att jag förmodligen inte ens skulle få igång den...
Idag har jag slagits av suget två(!)gånger. Det här är sjukt!

Eftersom jag har varit hemma från skolan två dagar så har jag missat den kaffefejd så har pågått i köket på min skola. Den består mest i psykologisk krigsföring via diverse lappar (och nu affisher) som är uppsatta runt kaffebryggarna. Jag förstår inte hur det kan bli så mycket snack om vem som har druckit kaffet och mjölken. Hursomhelst är den här kaffefejden ytterst underhållande och jag väntar spänt på fortsättningen.

Inga kommentarer: