torsdag 30 april 2009

Inte tid med Valborg

Jahaja. Då var det dags igen och jag gillar i normala fall valborg. I år känns det dock som att jag inte alls har tid med det. Slutprojekt, arbetsprover, jobb och en del klubbståhej som måste styras upp. Klart jag har tid att titta på en eld och dricka lite öl, jag har mest inte tid att vara trött imorn. Jag längtar tills jag får tillbaka mitt liv, men jag vet att det kommer ta två veckor sen så kommer jag klaga på att det aldrig händer något igen...

7 maj kör vi Exil. Vi har haft klubben ett år nu och därför tänker vi fira lite. Det är även någon sorts eldprov och vi satsar hårt såklart. Det här ska bli det bästa Exil någonsin. Det finns nog inget roligare att än att hitta massor med bra musik. Planera och sen stå där bakom skivpelarna samtidigt som man tittar ut över ett gäng glada människor. Jag kan leva på det i veckor.

Inga kommentarer: