torsdag 3 juni 2010

Hårdfakta vs. ingjuta mod

Försöker få Klaus att deklarera sin kärlek till en flicka. Jag började med att påpeka att han är en fegis och att han inte törs ( det här fungerade alltid väldigt bra på småsyskon back in the days). Jag har även erbjudit honom att snora på min axel om det inte går vägen och jag har försökt ingjuta mod genom att säga att hans inre organ inte kommer gå sönder (därmed inte sagt att det kommer vara smärtfritt). Någonstans här förstår jag varför jag bör undvika tjänster som innefattar någon som helst form personlig rådgivning. Avslutar med att avfyra en mental handgrant "jag tycker bara du ska hoppa och inte slösa tid på att tolka signaler. Signaler kan som bekant vara helt åt jävla helvete". Jag är en hård coach.


Inlägget är sponsrat av Livets Hårda Skola och Anonyma Neurotiker.

Inga kommentarer: