tisdag 8 juni 2010

Min faster - Antikdeckaren

Min faster är världsbäst på att hitta saker jag vill ha, man behöver bara ringa till henne, förklara vad man letar efter och så fixar hon det. En gång hittade hon ett gäng felfria Stringhyllor i ett soprum och nu har hon köpt ett Perstorpsbord med virrvarrskiva för bara 100 kronor till mig. Ni kan ju kolla vad antikaffärerna på Söder tycker att man ska betala för sådana saker. Min faster borde däremot börja få betalt för sina grymma detektivskills (och stryk när hon får fina fat av farmor och skickar bilder på dem med små rara texter om att hon visste att jag skulle bli jäääätteavundssjuk).

Om några veckor flyttar jag från Kärlekshotellet till en egen lägenhet i Solberga. En flytt på en kilometer, men jag har ju 16 mil tillgodo sen sist.

1 kommentar:

Anonym sa...

faster vill inte ha stryk,dom blir ju dina någon gång. Kram