torsdag 11 november 2010

Nu kan du få mig så lätt - jag är fixad och klar


Eh. En del dagar börjar ju lite oväntat om man säger så, den här dagen hade jag lovat en vän att sitta sminkmodell. Sagt och gjort, jag gick upp i ottan och åkte dit. Det bisarra började när det gick upp för mig att det var brudsminkningar som var dagens tema. Jahapp. Ironi igen. Men vad gör man inte? Jag hittade på att min klänning var gräddvit och Sara gjorde sitt yttersta för att förgylla min stora dag. Fantasin tog slut när det var dags att bylta på sig massa kläder, gå ut i det grå slasket och åka supersminkad genom stan klockan tolv en helt vanlig torsdag. Men fint blev det, även om jag knappast hinner säga "I do" och få en blingig ring på fingret innan dagen är över och sminket åker av.

3 kommentarer:

Jonas sa...

Vacker.

Anonym sa...

Åh. Tack!

annika sa...

verkligen super fin!!