onsdag 20 april 2011

I'm back!

Ordningen är återställd och jag huserar åter i mitt Solbergamansion. Och livet är fantastiskt härligt just nu. Jag har fått tillbaka min lägenhet, efter imorgonbitti kan jag återigen vara naken i mitt hem. Det är två månader sen det var möjligt senast. Eller det är klart att det har varit möjligt, dock alltid med hjärtat i halsgropen av skräck för byggare med egen nyckel. Tiden med grus i hela lägenheten är över och mitt nya badrum är verkligen jättefint. Det har visat sig att min goda smak även gäller val av kakel.
Jag håller på att lägga upp en ny livsplan och vi får väl se hur det går med den. Förövrigt älskar jag våren, den här våren älskar jag. Varenda grönväxtdel som sticker upp ur marken eller kläcks ur träd gör mig så töntigt lycklig. Det är för den här tiden av året som jag överlever hösten och den här våren är min, bara min. Imorn går parkgrillspremiären av stapeln. Snart börjar låtsaslivet. Man tackar.

Och det här med att jag inte så värst mycket hud kvar på fingrarna efter dagens klättring rör mig föga.

Inga kommentarer: