söndag 24 april 2011

Påsk - den moderna versionen

Vilken helg. Vilka fantastiska människor till vänner jag omger mig med. Mina vänner är de absolut roligaste människor jag någonsin har träffat, jag känner mig extremt lyckligt lottad. Det har varit middagar, påskfirande, och födelsedagskalas hela helgen. Efter fredagens skrattfest trodde aldrig mina magmuskler skulle hämta sig. Anton och Kalle var i stan, har inte träffat dem på 150 år och Jimmy lagade bästa påskmiddagen. Kalle uttalade sig om mitt och Jimmys sätt att prata med varandra såhär: Det ni säger är så internt att man undrar om ni själva ens förstår vad ni pratar om! Igår gick Carolines traditionella födelsedagskalas av stapeln. Det var också galet roligt. Stockholm är verkligen världens bästa vårstad. Premiären för häng på Debbans uteservering gick också igår. Det var precis lika kallt som vanligt. Jag längtar till sommarkvällar och sandaler, samtidigt är nuet så perfekt att jag undrar hur tungt bakslaget på det här kommer bli. Och till sist fick jag även träffa bästa Alex igen. Hon är tillbaka och det var lycka det.

Inga kommentarer: