måndag 27 oktober 2008

Akta min näsa

Jaha, då blev det höst alldeles på riktigt och näsblodsäsongen verkar börja tidigare än vanligt iår. Började panikblöda först på jobbet igår, det gick inte att få stopp på det! Blodet forsade,jag trodde nästan att jag skulle förblöda och dö på toaletten. Nästan.
Senare på kvällen fick jag vackert inse att söndagspussar och näsblod inte var världens bästa kombo. Man är ju inte så snygg heller,när man har en papperstuss i näsan som gör att man ser ut som en snigel...

Jag är sjukt peppad inför den här veckan, det är mycket som händer. Deadline för tidningstexterna till på fredag(hej, en gång hade jag ett liv) och på torsdag är det Exil. Jag får finfrämmande från GBG dagen till ära också. Ylva och Johan svänger förbi. På fredag spelar Victor på Landet, det måste man ju beskåda och i helgen händer det mycket andra roliga grejer.

Inga kommentarer: