torsdag 16 oktober 2008

dagsrapport

Ibland är det bra att ligga en stund på golvet. För att samla tankarna, lyssna på musik eller bara för att det helt enkelt är väldigt skönt. Tidningsprojektet är igång nu och klassen har blivit en liten redaktion. Möten i tid och otid, samtidigt som man försöker hitta på intressanta saker att skriva om och spännande människor att intervjua. Imorgon ska jag till Beckmans. Ska göra en intervju och försöka få en bild av framtidens designers. Kommer bli intressant, allra mest spännande ska det bli att se om jag lyckas manövrera dikatafonen som jag fått låna av Linda (tacktack). Som bekant är ju inte jag och tekniska prylar världens bästa kombination...

6 november spelar Detektivbyrån på Debban, det tänker iallafall inte jag missa. Lite såhär känner jag mig idag:

Inga kommentarer: