tisdag 14 oktober 2008

Feel the tide.

Nu är de bästa låtarna just nu utvalda till nästa omgång av Exil som går av stapeln 30/10 på Snottys, precis som vanligt. Jimmy och jag tänkte försöka slå rekord i antal spelade låtar. Det vill man inte missa. Allt från Holy Fuck till Stranglers.

Ibland när jag har tråkigt när jag jobbar brukar jag låtsas att allt kunderna köper ska de ha tillsammans. T.ex. Herrkostym och Hello Kittystrumpor stl. 28-31 eller badbyxor och pälsmössa. Ibland blir jag helt full i skratt av det. Tur att man har ett bra pokerface. Idag när Jimmy och jag provianterade kom jag på att man säkert skulle kunna tillämpa det i matbutik också. Typ Chips och bostongurka. Pepparkakor och hummus.

Det här med tid som ska flyta förbi är ett gissel, jag vill ha en sån där DJ-pitch så att jag kan dra upp tempot lite när jag vill att det ska gå lite fortare. När jag inte orkar vänta.

Inga kommentarer: