söndag 5 oktober 2008

Att öva på och tänka på.

Efter den här veckan har jag insett att jag behöver öva på det här:
  • Tålamod. Låta saker ta den tid de tar. Sjukt svårt, allt nu!
  • Bowling. Jag suger, det är helt klart. Korpenlag någon?
  • Låta bli att tänka och bara göra. Lätt som en plätt, not.
  • Fokus.
  • Sy och laga saker. Det skulle göra det enklare att fixa.
  • Lära mig hur Sweichz stavas.

Igår var det Dogdebollparty på Debban. Många shorts och pannband. Nästa sommar kommer alla spela Dodge. Jag kommer vara lika trött på det då som jag är nu. Jag kommer ju inte riktigt överrens med det där med shorts. Man skulle nästan kunna dra det till sin spets och säga att jag har ett visst shortsförakt. En till sak som är konstig är att man tydligen är mycket mer intressant om man är ointresserad. Vad är det för fel på folk ? Ointresse är väl egentligen sanslöst oattraktivt?
Det är lite utav en helvetessöndag idag. Det är regnigt, blött, tråkigt och kallt. Jag hatar det.

Inga kommentarer: