fredag 3 oktober 2008

Direktrapport från Klassrummet.

Idag upplever jag den mest oseriösa dagen i skolhistorien. Det blir verkligen inte mycket gjort alls. Hur som helst så har jag roligt. Det är verkligen konstig stämning i klassrummet. Det är fredagsmood i dess rätta bemärkelse och jag är ledig i helgen. Jag vill helst bara skratta helahela tiden. Dessvärre har mina magmuskler varslat om strejk efter mitt och Johannas hårda gympass igår. Vi drog och bowlade efteråt. Ännu en sån där grej som jag i kroppen tror att jag ska vara asgrym på. Precis som med mopedkörning. Verkligheten kommer alltid ifatt mig. Skitsamma, jag tänker ändå skratta. Jag har Exilsug och längtar efter Jimmy, det blir väl Bad Manners nästa gång också?

Det blir en bra helg, jag bara vet det. My och Johanna imorn, roligt idag. På söndag I might be dead. Min fredagslåt, något att dra fördrinken till. http://www.youtube.com/watch?v=9hwE0slNd3Y och så här kan man också uttrycka det http://www.youtube.com/watch?v=np7TlcXSYyw

Inga kommentarer: