måndag 18 oktober 2010

Dravel i sömnen

Ända sen jag var liten har jag pratat i sömnen, min mun verkar liksom inte nöja sig med att snacka dagtid. Nu har jag råkat hitta en app som spelar in det sägs under natten och äntligen ska jag få svar på något jag alltid undrat - nämligen exakt vad det är jag pratar om på nätterna. Jag har funderat på detta i säkert 20 år och jag är mycket exalterad inför att äntligen få veta. Den kommande veckan tänker jag därför spela in alla nätter. Säkert hysteriskt onödigt, men ändå roligt. I natt pratade jag hursomhelst om pappa.

Idag bjussade Åberg på middag och samtal. Hon öppnade dörren på ett sätt som fick mig att misstänka att hon väntade någon annan. Postkodsmiljonärsutdelarna eller så. Och jag hade ju inte ens ett litet päron med mig, men väl kameran i högsta hugg. Klick!

1 kommentar:

Anonym sa...

De samtalen kan vara riktigt roliga att lyssna på!!!!!!!! En som har lyssnat på dem.