måndag 11 oktober 2010

Lördag på vårt vis

Apan(min lillasyster Matilda) och Tessan lämnade Norpan för att kolla vad som sker om lördagarna i huvudstaden. Jag tog dem under mina vingar och gav dem lite av mitt Stockholm. Sen kom frugan och hjälpte till. En helt tradiotionell Debbankväll blev det således med ljug, dans och kärlek. Johanna ljög om att jag jobbar som clown och Matilda kallar mig konstant jävla pajas. När jag och Johanna på min lilla efterfest sedan gjorde en fantastisk tolkning av Baloo och Mogli stod det ganska klart för mig att apan eventuellt har en poäng. Nu ångrar jag bittert att jag lät småflickorna åka tillbaka till Östergötland, jag saknar dem redan.

Bästa sällskapet; Apan, Tessan, Frugan.
Jag och Frugan. (Nej, Pappa, fortfarande hetro).
Jag och Matilda får sällan kommentaren "Gud vad lika ni är. Ni måste vara syskon!" Undrar varför.

Inga kommentarer: