fredag 14 januari 2011

Äntligen klätterslem!


Elias hade en märklig tävling för ett tag sen, priserna var gravt individanpassade och jag vann det här fina klätterslemmet. Jag förstår om ni inte förstår hur roligt det är att jag äntligen har ett eget klätterslem, men jag är mycket lycklig över vinsten. Det är väl egentligen inte helt utrett om det verkligen heter klätterslem, en del personer hävdar att det heter flytande krita, men vi som vet bäst är helt på det klara med vad den korrekta termen är. Men visst, jag ska vara så storsint att jag bara ignorerar dem inte vet lika bra som jag. I själva verket vet jag faktiskt inte ens själv varför klätterslem är så roligt. Förrutom den höga underhållningsfaktorn så är slemmet faktiskt en bra grej, rent praktiskt också alltså. Enligt rykten fick jag det allra bästa slemmet, man tackar.

Eventuellt är det bilden nedan som har gjort klätterslemmet så skrattretande. Eventuellt är det något helt annat. Själva ordet kanske?

Inga kommentarer: