lördag 1 januari 2011

Bakisbörjan

Vilken jävla fest det blev igår. Vilken jävla huvudvärk jag har idag, men det var det nog värt. Det kan ha varit en av de knäppaste, konstigaste, roligaste fester jag har varit på. Det var biktningar inför webbcamen, snittar, kattjakt, dans, hångel, hatt med flor, konstiga erbjudanden, äggtoddy (herregud flashback äggtoddyn),och det var vänner. Tydligen skaffade jag mig även en ny tatuering, Ett ankare och en banderoll som det står Fritjof på. My, Carro och jag orkade inte gå ut och frysa på tolvslaget, så vi skålade i en mysig kökssoffa. Fint att vara med mina finaste. Jag kom hem vid åtta i morse och idag har inte direkt flitens lampa lyst. Johanna är här, hon har byggt ett fort av godis i ena hörnet av min säng utöver det orkar ingen av oss riktigt något, minst av allt bestämma saker. "Kan inte du bestämma, kan inte du..?". Vi hoppas på att alla viktiga saker ska ske av sig själva så att vi ska slippa välja film eller behöva bestämma oss för hämta mer vatten. Intressant start på det nya året, men jag tänker att det är en mjukstart. Imorgon börjar det. Eller kanske på måndag. Vi får väl se.

Inga kommentarer: