söndag 16 januari 2011

Hur najs är Solberga på en skala?

Grood: Jag var nyss i Solberga. Det var helt okej!

Malin: ja, tänkte sova här inatt och kolla hur kul det verkligen är. Är det tråkigt flyttar jag!

Grood:Hur är oddsen? 80% drägligt, 20% motsatsen

Malin: Grymma. (vafan, ska jag ringa mitt bostadsbolag imorn och säga att jag tror att vi måste bryta mitt kontrakt för att de här resterande 20% retar mig lite?).

Malin: Solberga 93 % Najz. Synd bara att mitt badkar läcker.

Grood: Ska du till Coop Forum imorn?

Malin: Vet inte, vill du ses vi wookgrönsakerna vid 19.00 eller?

Grood: Är där mellan 15-15.30. Det var trevligt i frysen sist!

Det är trevligt med grannar och vad skulle jag annars göra en ledig söndag om inte hänga i frysdisken på Coop Forum. Ännu ett skäl att stanna i Solberga. Sanna mina ord.

Inga kommentarer: