torsdag 6 januari 2011

Hur man får sin mamma att drämma en spruta vaccin i armen på en

Steg 1: Man lovar att hon får ta med sina kompisar och sova över på luftmadrasser i ens lägenhet om de exempelvis ska till Stockholm och se Let's dance. Man lovar också att mamman naturligtvis får ta sängen.
Steg 2: Man fixar vad man nu vill ha insprutat i armen.
Steg 3: Man lägger fram sin plan lite inlindat, ungefär såhär "När du ändå är här i krokarna och dricker vin, kan inte du drämma en spruta i min arm då?".

Och eftersom man då redan har varit lite gästvänlig så bangar inte mamsen. Alla föräldrar älskar innerst inne att få sticka sina barn med sprutor.

Lycka till!

3 kommentarer:

Susanna sa...

Hälsa så mycket till din mamma! Är gammal kompis med henne och vet att hon inte bangar, hon ville gärna testa på mig när hon gick sin lab.ass-kurs!

Malin sa...

Hej Susanna, jag ska hälsa henne och såklart att hon inte bangar. Vad roligt att du hittade hit, hur gick det till?

Susanna sa...

Hej igen Malin! Jag googlade på ditt namn och hittade din blogg. Jag har hälsat på dig på HM en gång för några år sedan, men det minns du nog inte. Jag mailar din mamma ibland, men hon hinner sällan svara. Det vore kul om hon kunde hälsa på mig någon gång när hon är i Stockholm, jag bor i Örby och det är ju nästan på promenadavstånd från dig.