torsdag 8 januari 2009

backup

Jag vill ha praktik! Tror jag behöver komma ut och få försöka på riktigt. Om inte annat för meriternas skull. Det är alltså hög tid att skaffa en praktikplats. Har någon tips eller idéer, please let me know.

Friskare har jag inte blivit och jag är mer än lovligt less på det här med sjukdom. Jag måste se människor, inget händer, inget förbryllar mig när jag inte träffar andra. Det är tråkigt helt enkelt.
Därför blir det läkarbesök imorn och jag har nästan redan hjärtklappning, får nämligen det av läkare. Det har förmodligen en del med min uppfostran att göra. Jag vet ju att det inte riktigt räknas när man andas själv...
Hursomhelst så är det bara frisk frisk frisk som gäller, för på fredag är det vinterfest med jobbet. Det ska bli roligt! Frågan är om det, om något, kan slå förra årets julfest?

På söndag så prästviger sig en kompis. Det ska bli väldigt spännande. Har aldrig i hela mitt liv varit på en prästvigning och känner jag mitt umgänge rätt så lär det väl inte bli så många fler heller. Intressant yrke och Johanna är en intressant person, så jag ser fram emot det.

Inga kommentarer: