onsdag 14 januari 2009

Slutet nalkas

Nu börjar arbetet med Projekt Visuell närma sig slutet. Det har varit roligt och stundtals även svårt. Också ganska tungt och jag inser att texten kanske egentligen är någon slags dörrstängare. Ibland är det väl lika bra att ta den där omnämda tjuren vid hornen. Sådär. Ska bli spännande att se det färdiga resultatet. Kanske, kanske kommer det kunna gå att beskåda det här.

Förövrigt så träffade jag världens snällaste dykaffärsinnehavare idag. Jag frågade om jag kunde få fota lite syrgastuber, han hade inget emot det och tog med mig till tubförrådet. Det visade sig vara ett eldorado för den som letar efter tryckmätare. Jag blir så glad när folk är sådär okrångliga och hjälpsamma. Borde talat om för honom att hans vänlighet (och tuber) var det som behövdes för att färdigställa mitt projekt.

En liten sängfösare i form av Orion Rigel Domisse.

Inga kommentarer: