söndag 25 januari 2009

Osammanhängande

Idag satt jag brevid en kille på tunnelbanan som snackade i telefon och det började bli obehagligt när han snackade om att han hade blivit av med sina vapen och att han hade dåligt om ammunition kvar. Det fortsatte vara creepy ända till jag insåg att han pratade om ett tv-spel och då kände jag mig skapligt dum istället.

Jag har verkligen svårt att bara släppa saker och gå vidare.Det jobbigt att anstränga för sig att hålla och hitta andra fokus än det hjärnan helst vill ligga och kleta i. Problemet är att det gör så satans ont.

Utöver det här så funderar jag på över om T-centralen skulle kunna vara något sorts varumärke. Jag upplevde T-centralen nykter inatt, det händer ju inte så ofta och det är jag hemskt tacksam för. Igår hade jag, My och Carro en mysig sushi- och biokväll. Benjamin Button var väldigt fin, vi snyftade och skrattade. Jag trodde inte på att det hade gått tre timmar när den var över. Se den.

Inga kommentarer: